torsdag 8 november 2012

Färger som piggar upp

Vi börjar komma i ordning i lägenheten riktigt bra nu. Vi har ju flyttat till en trea och det är ljuvligt. Det är ett riktigt hem nu. Inte bara en liten "ungdomsetta". Utan här kan vi bo nu. På riktigt. Vi har precis inrett det tredje och sista rummet. Och det är där jag sitter nu, i "arbetsrummet". Det låter så sjukt vuxet. Inte sant? Men då skulle ni se vår inredning. Skrivborden har en grön skiva med rosa ben. Min skrivbordsstol är rosa medans Caspers är grön. Gardinerna är rosa och vi har röda ramar och lådor. Vad gör man inte för att få lite lust och inspiration till att plugga? Det låter kanske fruktansvärt, men det blev faktiskt riktigt grymt (om jag får säga det själv).

I morgon åker vi upp till mina föräldrar. Och det känns riktigt bra faktiskt. Mamma har blivit jättebra mot Casper och hon anstränger sig verkligen. Vilket gör hela min tillvaro lättare. Så vi får se hur helgen går. Men det ser ljust ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar