lördag 5 maj 2012

Vänner

Casper är i Stockholm på kurs över helgen. Så jag och vovven är hemma själva. Det känns så där. Men bättre än väntat. Vi klara oss bra jag och hon. Sen har jag fina vänner som väljer att spendera tid med mig. Idag har vi grillat och kikat på film. Äkta fredagsmys. Vänner är verkligen guld värt. Det är något jag börjat förstå nu. Jag har aldrig haft några riktiga vänner förut. Inte på det här sättet. Inte någon jag kan ringa om jag mår dåligt. Inte någon att åka till om jag behöver komma bort. Inte någon som ringer mig för att hitta på något. Inte någon som jag vill ringa när något kul har hänt. Inte någon som vill ringa mig när något har hänt. Men det har jag nu, och den känslan är fantastisk.

Hur känner ni, är vänner viktiga för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar