torsdag 7 juni 2012

"Utöka" bloggen?

Jag vet. Just nu är jag sämst på att uppdatera. Jag vet inte riktigt varför det blir så. Kanske för att jag mår bättre. Kanske för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om alla gånger. Och då känns det bara dumt. Jag vet inte.

Men jag tänkte höra med er vad ni tycker om en sak. Skulle ni vilja att jag skriver om lite annat här också? Som vad jag gör på dagarna, skolan och så vidare? Eller känns det bara weird? Vore kanske kul, jag vet inte.

Mycket jag vet inte idag märkte jag. Men så är det i mitt liv just nu. Jag vet inte så mycket. Tänker inte så mycket - men det är bra. Just nu är det riktigt bra.

1 kommentar:

  1. Jag tycker du kan skriva om vardagen och hur det känns, varför ska du bara behöva skriva dåliga saker? Det är ju bra för andra som känner samma sak att se att man inte kommer må dåligt hur länge som helst och att det faktiskt blir bättre!

    SvaraRadera