tisdag 13 mars 2012

Första dagen på jobbet.

Jag har precis kommit hem från första dagen på jobbet. Gick bredvid mellan 15 - 22. Och det gick bra och det kändes faktiskt helt okej. Det var inte det minsta stressigt, vilket jag tror är viktigt för mig just nu. Det fanns klara instruktioner vad som skulle göras vilket också var himla skönt. För jag blir stressad och otroligt orolig då jag inte vet vad som ska göras eller förväntas av mig. Så det kändes kanon. De jag jobbade med idag verkade trevliga och roliga. Så jag tror att det här ska bli bra. Det känns så just nu i alla fall. Jag är nöjd över mig själv. 

Har ni några saker ni är nöjda över att ni gjort eller klarat av? :)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag lider själv av depression och har gjort det till och från sen jag var 14 år, idag är jag 22.

    Jag känner igen mig så himla mycket i allt vad du skriver.

    Jag skäms över att må som jag gör och vågar inte ta hjälp. Hur ska jag ta steget? Jag vill må bättre.

    Min sambo vet om att jag mår som jag mår. Men han förstår inte och jag får känslan av att han tycker att jag är lat när jag inte klarar av att gör de vardagliga hushållssysslorna och då får jag ännu mer ångest över det.

    Hur ska jag försöka få min sambo att någorlunda förstå hur jag verkligen mår och känner?

    Jätte tacksam för svar.

    Kämpa på!

    Sara
    Sara_olsson90@hotmail.com

    SvaraRadera