lördag 17 mars 2012

Vad vill ni läsa om?

Jag har två hemtentor just nu, därav det dåliga uppdaterandet. Så jag tänkte så här. För att underlätta för min redan överhettade hjärna så får ni gärna skriva en kommentar om vad ni vill att jag ska skriva om nu några dagar! Vad sägs om det? Jag behöver lite inspiration för att komma igång just nu. Det är det som är lite jobbigt, jag är ju trött varje dag ändå, utan hemtentor. Så nu när jag ska sitta med det också så blir jag obeskrivligt trött och sover alldeless för mycket och får inte lika mycket gjort som jag borde. Vilket gör mig ännu tröttare.

Så skriv en kommentar om vad ni vill läsa om så ska vi se vad vi kan göra :)

1 kommentar:

  1. Vet inte om du skrivit om detta tidigare, men mer om hur ditt förhållande till mat ser ut idag? Har du tappat hunger och smak iom depressionen, hur har du i så fall hanterat det?

    SvaraRadera