fredag 2 mars 2012

Hur ser helgen ut för er?

Nu har jag precis lämnat av min syster vid tåget. Tråkigt. Det känns så himla tomt med en gång. Men som tur är har vi en tur till London framöver här, så då får vi lite tid ihop då!

Just nu känner jag mig lite bättre till mods. Jag vet inte om det är vädret eller om det är för att min syster varit här. Eller för att jag äntligen tog mig till psykologen. Men det kvittar. Helgen kommer vara helt lugn och det känns väldigt skönt. Så det har blivit en långhelg vilket är perfekt.

Vad ska ni göra i helgen, något speciellt? Något ni ser fram emot, något som ni bävar för?

3 kommentarer:

  1. Jag har bara massa tenta pluggande framför mig. Men jag mår riktigt bra nu då vardagen blir strukturerad o alla dagar ser lika dana ut :) Klart det är jobbigt att lära sig allt bara.
    Ja det brukar kännas enormt tomt när någon åker. Men skönt att det känns bra annars :)
    Skulle du vilja skriva lite om psykologer? (frågat om detta tidigare)

    SvaraRadera
  2. Jag skriver om ämnet psykolog! I flera års tid har jag haft olika psykologer! Äntligen har jag träffat rätt psykolog! Hon e dyr kostar 500 kr i timmen! Men hon är den ända som har gått ner i djupet på mig!När jag var yngre blev jag mobbad o nu jobbar vi med detta! Det e väldigt jobbigt men det är ju därför jag mått o mår så dåligt för att jag har ej bearbetat detta tidigare!

    SvaraRadera
  3. Åh vad trevligt med en London-resa!

    SvaraRadera