lördag 14 april 2012

Bra veckor ändå

Jag har haft några bra dagar det senaste. En av mina allra bästa vänner har bott hos oss sen i onsdags. Hon är här och jobbar på konståknings-VM. Så jag har varit där och tittat på tävlingarna och bara att ha henne här har varit jätte skönt. Vi hinner inte umgås så mycket på grund av att vi bor i olika städer. Men så är det. Vi är lika nära ändå - tack och lov. Så jag har haft fullt upp, och jag tror att det har varit bra. Det är mycket tankar som snurrar. Men mamma och min syster var här i går, vi tittade på balklänningar. Och det var jätte bra. Mamma var glad, och vi med. Så det var en bra dag. Men i kväll blir det bara mys med Casper, det känns som om det var längesedan. Han hade en kompis här i en vecka, sen åkte jag iväg under påsk. Sen var vi hos mamma och nu är min C här. Det har varit kanon veckor (med ett och annat nedslag) men idag återgår vi till vardagen. Kanske lite tråkigt, men även väldigt skönt. 

Sveriges lag team Suprise, kom 2:a igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar