torsdag 29 september 2011

Känslor.

Min depression handlar mycket om känlsor. Det liksom pirrar i magen och det känns som om någon stampar på mitt bröst varje gång jag ska andas ut. Så all luft blåses ur och jag får inte behålla något syre. Det är svårt att förklara. Men så fort känslan infinner sig så vet man vad det är. Men man vet inte varför man fått den just den här gången. Känslan kan förstöra allt. När den väl kommit kan man inte tänka på mycket annat. För mig har det funkat att sova bort den. Jag lägger mig och sover och när jag vaknar känns det lite lika mycket. me ndet är bara för mig, jag blir jätte matt utav att må dåligt. Men det funkar även att kika på tv och stänga av hjärnan, eller att faktiskt försöka göra något. Om någon drar med en ut på någonting så lyckas hjärnan så småning om koppla bort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar