lördag 28 januari 2012

Dop och släktkalas.

Just nu sitter jag i mitt flick rum hemma hos mamma. Det blev en snabbvisit hem över helgen. Vi har varit på dop idag, så jag har träffat massa släkt. Vilket var helt okej. Kul och träffa dem jag inte sett på länge. Men det roligaste är ändå att träffa alla barnen. Kusiner och kusinbarn. Underbart. Och att gå runt och bära på minstingen som är två månader (han som döptes) gjorde mig aningens barnsugen.

Jag har kommit in i en period av trötthet igen. Vilket är så jävla segt... Men att komma hem och träffa lite vänner och så har gjort mig gott. Jag behövde det kände jag. Men annars mår jag ganska bra. Medicinen gör mig lite avtrubbad ibland bara känns det som. Men men, that's life.

Hur har ni det i vinterkylan då? Tell me :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar