tisdag 3 januari 2012

Tack till alla er som läser och kommenterar.

Jag tänkte börja det nya "bloggåret" med att tacka för allt stöd och alla kommentarer. Det betyder obeskrivligt mycket. Att se att det finnns andra människor som känner i stort sett samma som mig själv. Och går igenom liknande saker. Det är en sån oerhörd lättnad på något sätt. Jag känner mig inte lika konstig och udda längre. För ni har varit så öppna och delat med er av era egna erfarenheter och tankar, som påminner så mycket om mina egna. Och sedan att se att det finns människor som läser och skriver kommentarer på mina inlägg, det ger en sån glädje. Och en sådan tröst. Att det finns människor som bryr sig fast de inte ens vet vem jag är. Ja, det är sjukt.

Men det jag vill ha sagt är att jag uppskattar att ni läser och kommenterar. Ni förgyller mitt liv. På riktigt. Tack.

2 kommentarer:

  1. Hej Chabo!
    Det är roligt att skriva kommentarer. Tack själv för att du delar med dig av ditt liv. Man känner igen sig i mycket.
    Kram och god fortsättning
    Agneta Blomberg

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Agneta här ovanför. :) Sen är det, som du också skriver, skönt att veta att man inte är ensam om att må dåligt.
    /Elin

    SvaraRadera