söndag 8 januari 2012

Överväldigande.

Jag är inte stark nog just nu för att klara av all stress och press med en stor tenta i juridik. Jag blir stressad, förvissad, matt och förtvivlad av bara tanken. Jag klara inte att få ihop det. När vi sitter och pluggar är mina tankar på annat håll. Det enda jag kan tänka på är att det är överväldigande. Att jag är trött och vill hem. Jag får liksom inte ut något utav det, och det gör mig ännu mer stressad.

Åh, jag vet inte hur jag ska göra. Om jag kuggar vet jag inte vad jag ska göra. Jag klarar inte av att göra om allt det här igen. Det kommer knäcka mig. Nån som
Har erfarenhet och nått bra tips på att ta sig samman och rycka upp sig för att klara en pressad och stressande situation??

1 kommentar:

  1. du kan inte ta studieuppehålla, vara sjukskriven några månader för att sen ta upp studierna igen? det borde ju kunna gå att ordna. även om det säkert inte är det du vill, men det är ju viktigt att bli frisk också och hälsan kommer alltid först.... skolan finns ju kvar?

    SvaraRadera