tisdag 21 februari 2012

Ett litet steg framåt.

Ännu ett litet steg framåt för mig idag. Jag var och tränade själv. En kompis skulle följt med, men hon ställde in. Och i vanliga fall skulle jag ha struntat i det. Att stå själv inne på gymmet och vänta på att klassen ska börja. Inte ha någon att prata med. Risken att göra bort sig och inte ha någon där. Nej fy. Visst har jag gymmat och sånt själv förr. Men inte på ett bra tag. Det har varit något jag har undvikit. Men idag struntade jag i den där obehagliga olustkänslan och gick dit ändå. Och det gick jätte bra! Inga problem alls (förutom att jag låste in nycklarna i skåpet så att de fick bryta upp det...).

Har ni gjort något det senaste som fick er att inse att ni kommit en bit på vägen?

Var på afrikans dans idag. Så kul! Och bra träning. 

5 kommentarer:

  1. Hejsan! Vi är två tjejer som skriver ett projektarbete om Blondinbellas kommentarsfält. Våran frågeställning är vad är det som sker i kommentarsfältet, och vad används kommentarsfältet till. Vi tänkte höra med dig om vi får ställa två frågor.

    När du kommenterade på Blondinbellas inlägg om Bahamas, ville du få svar från andra läsare, eller ville du att Blondinbella skulle läsa och se vad du hade skrivit och se vad du hade att säga?

    Vore jättesnällt om vi kunde få ett svar (du kan svara här i inlägget så blir det lättare för dig). Vi vill också påpeka att du blev slumpmässigt utvald när vi läste kommentarerna och att du givetvis är anonym i vår uppsats.

    SvaraRadera
  2. vad duktigt!
    jag har fått rekommendationen att gå och träna men jag har inte tagit tag i det än.
    men jag ska göra det snart!
    /Lollo

    SvaraRadera
  3. Alice och Louise!
    Jag skrev i hennes konmentarsfällt både för att hennes läsare ska kunna se, och för att Isabella själv ska läsa. Visserligen tror jag inte så jätte mycket på att hon läser alla då hon har så många läsare. Men ändå :) I fall att.

    Kul projektarbete! Lycka till.

    SvaraRadera
  4. Typiskt att du råkade låsa in din nyckel när du var själv och allt. Trodde att jag var tvungen att gå hem i baddräkt en gång när jag var och badade själv och inte fick upp skåpet. Fick upp skåpet till slut.
    KRAM Agneta Blomberg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänkte precis det samma. Men det gick ju bra tillslut.

      Åh nej, vad hemskt! Haha, men förhoppningsvis något man kan skratta åt lite senare. Tur att du fick upp det!

      Kram!

      Radera