torsdag 1 december 2011

Drömmar.

Hur är det mer er och drömmar, drömmer ni mycket?

Jag gör i alla fall det. Nått så fruktansvärt. Men nu har det varit mest på morgontimmarna, så jag får sova relativt lugnt på nätterna i vilket fall. Men det är så jobbigt. Jag drömmer att jag förlorar rörligheten i armarna. Att jag inte kan göra motstånd. Eller att jag behöver slå någon men att jag inte har kontroll på armarna och att mina slag blir så veka att de inte gör någon verkan. Jag drömmer att folk hånar mig och skrattar åt mig, att jag blir lämnad ensam och övergiven och inte vet var jag ska ta vägen. Och när jag vaknar mår jag så jävla dåligt, och känslan kan följa efter mig hela dag. Är det bara jag eller kan någon mer känna samma känsla?

3 kommentarer:

  1. Brukar också drömma riktigt vidriga saker, folk dör, lämnar mej, torteras. Sen vaknar jag med en panikattack eller en enorm obehagskänsla. Inge trevligt.

    SvaraRadera
  2. känner igen mig <3!!

    SvaraRadera
  3. Jag är 15år:pojke, och är diagnoserad med djup depression. jag har tagit antidepprisiva över ett år nu. iaf. så sökte jag på drömmar och kom hit. jag känner igen mig i era beskrivningar men jag undrar om ni känner smärta i era drömmar och om ni vet något sett att bli av med det.

    SvaraRadera