söndag 18 december 2011

En liten underhållande film.

Jag har haft en bra kväll igår och en bra dag idag. Så det känns riktigt bra. Har julbakat med några av Rasmus syskon idag. Och det blev riktigt bra. Yey! Skönt med en lugn och bra dag. För att ladda upp inför skolan imorgon. Jag måste dit nu...

Har suttit och kikat på lite klipp av Jenna Marbles. Man blir på riktigt bra humör av att se hennes klipp faktiskt. Min lillasyster tycker att jag påminner om henne. Haha, och det kanske jag gör också. Vi är lika virriga och barnsliga. Och bjuder på oss själva. Jag är i alla fall sådan när jag mår bra. Och vi är faktiskt aningen lika till utseendet med.

Så jag tänkte bjuda på ett litet klipp så här på söndagskvällen. Såhär blir även jag när jag fått i mig för mycket kaffe. Någon mer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar