tisdag 20 december 2011

Oarbetade kriser.

Har varit hos psykologen idag igen. Och idag kom vi åt en öm punkt. Mitt ex och uppbrytningen. Den var inte att leka med. Due to den så känner jag mig aningen värdelös och, ja jag vet inte. Men jag tänker inte älta det här. Men det vi kom fram till var att hon ansåg att jag inte bearbetat det. Så det ligger kvar som en "olöst kris". så det ska vi jobba lite på.

Jag ska för en gångs skull "utnyttja" mina vänner lite. De ska få hjälpa mig med att få det ur mig eller vad man ska säga. Prata om det och acceptera att det är okej att känna som psykologen sa. Att man har rätt till sina känslor. Och att det inte betyder att jag har några känslor för honom kvar. Utan att jag kan ha känslor för det som hände. Hur han behandlade mig och att jag accepterade de.

Men nog om det. Nu ska jag ut med min lilla prinsessa. Sen ska jag lägga i en mörkare toning på håret. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar