måndag 12 december 2011

Ibland längtar man tillbaka.

Pratade nyss med min, ja, bästa kompis. Och gud vad jag saknar henne. Fan vad hon är bra, hon är perfekt för mig. Lagom bitter (älskar när vi pratar skit och hur livet kan vara orättvist), aktiv, påhittig, positiv, mogen, ärlig och alldeles för snygg för sitt eget bästa. När man flyttar till en annan stad än sina vänner och sin familj så känner man sig lite ensam och utanför ibland. Men det är väl så det är att bli vuxen. Man bildar en egen familj och ens ursprungsfamilj är inte centrum längre. Ens vänner bor på andra orter och man ses inte lika ofta. Och ibland tycker jag att det är himla jobbigt. Och just nu är det en sådan dag. Jag saknar min mamma, min syster, min andra hund. Och Caroline...

4 kommentarer:

  1. känner igen mig så läskigt mycker i hur du verkar vara och ditt liv.... nu när du skrev detta så stämmer det in precis på hur jag känner för min bästa vän, och sen tom såg jag i slutet att de har samma namn, caroline haha :) lite lustigt!

    hoppas att du inte tyckte att det var creepy skrivet, bara lustigt hur man kan känna igen sig så mycket i någon annan! :-)

    SvaraRadera
  2. Nej absolut inte. Det är bara skönt faktiskt. Att man inser att man inte är helt ensam med sina känslor och tankar.. :)

    SvaraRadera
  3. ja precis :-) skönt att du förstår hur man menar :-)

    SvaraRadera
  4. Sugen på skor från Nelly för endast 99kr ? kolla i denna länken och läs mer om vad du behöver göra http://sweetelicus.blogg.se/2011/december/sugen-pa-skor-fran-nelly-for-99kt.html#comment

    puss och kram :D

    SvaraRadera