fredag 18 november 2011

Människan bredvid - Hur vi träffades

Hej på er bloggläsare.

Detta är mitt andra inlägg och för er som inte läste mitt första inlägg så kallas jag för Casper och är Chabos pojkvän. Jag bad er att skriva om vad ni ville att mina inlägg skall handla om vilket jag även ber er att göra i kommentars fältet på detta inlägget. Det är några som undrade hur jag och Chabo träffades. Så det hade jag tänkt att förklara lite kortfattat för er här. 

Jag läste för ett par år sedan ett program som heter sport management på Göteborgs uuniversitet och inriktade mig mot ledarskap. Min femte termin valde jag att läsa lite extra och det blev då pedagogik. De första dagarna valde jag att inte gå på föreläsningarna av olika anledningar, och när jag gick på min första lektion visade det sig att klassen hade delats in i grupper (seminariegrupper). Dessa grupper skulle hållas under hela terminen. Det visade sig då att en grupp med enbart tjejer kände att de behövde en medlem till - mig. Om det berodde på att de ville ha just mig i gruppen eller att de kände att gruppen faktiskt behövde förstärkas lär jag nog aldrig riktigt få reda på tror jag. I vilket fall så blev jag väldigt förtjust i en av tjejerna redan första dagen - Chabo. Efter ett par gånger började jag känna av att hon sände samma vibbar som mig. Det som var framför mig nu var två månader av flört och dejter, och ska jag vara ärlig så var faktiskt skolan riktigt rolig för en gångs skull. Efter en tenta fest vi hade följde jag med henne hem och har sedan dess stannat kvar och känt mig hemma hos henne. Ser nu fram emot ett liv ihop med Chabo där vi kommer uppleva allt man vill uppleva. 

//Casper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar