onsdag 2 november 2011

Tenta och tentaöl.

Sitter på bussen påväg hem från stan. Vi hade tentan vid åtta i morse och jag var klart vid halv elva. Så nu är den över. Borta. Finito. Och jag känner mig så mycket lättare i sinnet. Nu hoppas jag bara att jag får godkänt. Sen är det en mindre sak att oroa sig över.

Vi har varit och käkat och så efter tentan och de andra ville ha med mig på tentaölen ikväll, men det är ju ett typiskt exempel på sånt som jag tycker är lite jobbigt just nu. Dricka alkohol och umgås med massa folk på en otrygg plats. Men då sa en av tjejerna jag berättat för hur jag mår, att jag kunde ta med Casper för hennes kille skulle med. Och om jag ändå inte var säker så kunde jag ringa henne så skulle hon hjälpa mig att komma iväg. Och det känns så himla bra att dom bryr sig. Det känns så mycket lättere. Så det blir nog tentaöl ändå ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar