fredag 25 november 2011

Trötthet och framsteg?

Idag var första dagen jag hoppade över skolan på ganska länge. Men jag ar mått ganska kast de senaste dagarna. Mått illa, yr och trött. Och det ger sig inte. Det blir bara värre. Så jag stannade hemma idag. Sov till tolv. Så det var nog ganska välbehövligt. Jag har väl varit ganska stressad av olika anledningar det senaste. Kanske är det de som tar ut sin rätt. Men mina småkusiner kommer hit idag, och min syster. Och jag har längrat jätte mycket till det. Så då ville jag hellre vara utvilad och lite piggare när dom kommer än att ta ut mig i skolan. Det är jobbigt när ens energi inte räcker till till alla dom vanliga rutinerna. Det är en underlig känsla. Men något som känns bra är att för en månad sedan hade jag aldrig orkat med tanken på att ha hit dom. Men nu känns det bara kul. Framsteg?

1 kommentar:

  1. Varit utan skola i 7 veckor, har inga kompisar att umgås med längre, så man kan säga att jag suttit hemma och glott på tvn och datan i 7 veckor. Nåt tips på vad man kan göra?

    SvaraRadera